Spoštovane študentke in študentje pri predmetu Jezikovna politika in jezikovno načrtovanje,
upam, da ste dobro in da vam tale osama ne dela prehudih preglavic. Danes se še ne bomo slišali oz. videli v živo, to bomo poskusili naslednji torek po urniku, način vam sporočim najkasneje v ponedeljek. Trenutno pa predlagam takle delovni načrt: tema zadnjega predavanja pred dvema tednoma je bila jeziki in izobraževanje, naslednja tema pa je problematika jezikovnih pravic (s posebnim ozirom na pravice priseljencev in priseljenk po eni strani in vprašanj v zvezi s t. i. občutljivo rabo jezika na drugi). Danes objavljam nadaljevanje prezentacije predavanj, prosim, preklikajte jo vnaprej in si oglejte oz. preberite stvari, ki imajo hiperpovezavo. Hkrati pa vas prosim, da za zaključek teme jeziki in izobraževanje preštudirate do naslednjega tedna naslednji enoti (dostopni na visu): za vzpostavljanje zgodovinskega spomina poglavje Jezik v vzgoji in izobraževanju publikacije Slovenščina v javnosti (1979/1983, str. 31-46) in kot neke vrste povzetek mojih razmišljanj z nekaj dodatne bibliografije članek Jezikovni potrošnik in potrošnica (Sodobna pedagogika 2011, 102-113). Obe enoti sta del izpitne bibliografije, tako da bosta dobra naložba :).
Uspešno delo v tehle nenavadnih pomladnih dneh vam želim, in seveda zdravja,
Marko Stabej