Obvestilo red. prof .dr. Bože Krakar Vogel v zvezi z seminarjem iz didaktike književnosti

V priponki so navodila za reševanje anketnih vprašalnikov o sodobni književnosti. Ogledajo naj si jih študenti, ki imajo v torek predstavitev pri seminarju iz didaktike književnosti. Hvala in lep pozdrav. BKV

Poznavanje sodobne knjiž., prikaz rešitev

V anketnih odgovorih nas zanimajo naslednji problemi – kjer je potrebno, dodajam rešitve:

A) Poznavanje sodobne knjiž-. – to podajajo vpraš. 1-5 v vprašalniku (za študente prosim, štejete posebej za 1. in 2. l. ter 3. in 4. l.)

Odgovore šteti tako:

1. vpraš.- podčrtati Ihan, Blatnik, Zupančič.
2. vpraš – pripis na črte pri vseh

(štejemo odstotek pravilnih odg. pri 1 in 2.)

3. vpraš- – po smislu, za pravilen odg. štejeta 2-3 prav navedeni lastnosti (npr. zmes tradicije in modernizma, konec velikih zgodb, samonanašalnost, metafikcija, citatnost, po l. 1975 … – gl. Branja 4)
4. po smislu. štejemo odstotek vseh treh pravilnih rešitev in odstotek dveh.
5. a) Ihan, Lisica. Lirika
b) Hieng, Čudežni Feliks, roman
c) Blatnik, Plamenice in solze, roman

Štejemo odstotek vsakega pravilnega odg. posebej pravilji odgovor vsebuje vsaj dvapravilna podatka. Izpišite kakšne najbolj izstopajoče napake.

B) Poznavanje drugih področij sodobne kulture – vpraš. 9 (odstotki pri vsaki alineji), 10 (po smislu – izpisati tri zanimive predstavitve)

C) Stališča do sodobne kulture in knjiž. – vpr. 11, odstotek, 12 (po smislu, izpisati tri najbolj tipične odg.), vpraš. 7, 8 – odstotki

Č) Obravnava v šoli – vpr. 6, odstotki pri vsaki alineji

Odgovore iz vprašalnika prosim razvrstite po tem zaporedju. Napišite tudi skupno število anketiranih v vsaki skupini/letniku, morda šolo, kjer ste anketirali. Če so bili kakšni zanimivi komentarji ankete od učiteljev ali od učencev(študentov, jih pripišite. Če imate kak komentar, npr. kakšno je stanje in kako to spremeniti, zapišite. Podpišite se na poročilo, to je vaša sem naloga!

Če imate še kakšna vprašanja, mi pišite. Želim uspešno delo. LP BKV